خانه » وبلاگ » گوگل محدودیت تگ توضیحات را از ۱۶۰ به ۳۲۰ تغییر داد!
افزایش کاراکتر متا تگ توضیحات توسط گوگل

گوگل محدودیت تگ توضیحات را از ۱۶۰ به ۳۲۰ تغییر داد!

گوگل در یک حرکت که به نظر می رسد کاملا با اظهار نظرهای پیشین مسئولین گوگل متناقض است، تعداد کاراکتر متا تگ توضیحات را از ۱۶۰ کاراکتر به ۳۲۰ کاراکتر گسترش داده است. این تناقض به این نکته باز می گردد که پیش از این گفته شده بود گوگل از این تگ برای رتبه بندی سایتها استفاده نمی کند!

 

این تغییر جدید فرصتی فراهم می آورد تا متخصصین سئو، مدیران وب سایت و … با اضافه کردن متن بیشتر به متا تگ توضیحات، رتبه سایتهای مورد نظر خود را افزایش دهند. به نظر می رسد رویکرد گوگل بار دیگر تغییر یافته و استفاده از متا تگ برای رتبه بندی سایتها را مورد نظر قرار داده است.

 

به نظر می رسد استفاده از متا تگ همچون خرید بک لینک باید دائمی باشد، حتی زمانی که گفته می شد که دیگر مورد نیاز نیستند، عمدتا به این دلیل که هیچ وقت نمی دانید که گوگل واقعا چه دیدگاهی در مورد وب سایت شما خواهد داشت. گوگل ادعا میکند که محتوای تازه و منحصر به فرد را دوست دارد، و این چیزی است که تگ توضیحات اگر درست انجام شود به کار خواهد آمد.

 

نکته قابل تامل در این تغییر همزمانی با تغییرات در توئیتر است، چرا که توییتر طول کاراکترهایی را که اجازه می دهند توییت های طولانی تری داشته باشیم، افزایش داد. آیا گوگل می توانست با آنچه در توییتر اتفاق افتاد بی تفاوت باشد و آیا این خود بار دیگر تاثیر شبکه های اجتماعی را ثابت نمی کند؟

۵ دیدگاه ها

  1. مطلب بسیار خوبی بود.ممنون

  2. اقا لینک مطلبو من پیدا نکردم.میشه راهنماییم کنید؟

  3. سلام.وبسایت جالبی دارید.خیلی زحمت میکشید بابتش و ازین بابت کمال تشکر رو دارم

  4. لباس فرم کافی شاپ

    خسته نباشید مرسی به خاطر این وبسایت زیبا

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.کادرهای ضروری علامت گذاری شده اند *

*